V sredo, 14. februarja 2024, je na šoli potekal šolski otroški parlament na temo »Duševno zdravje otrok in mladih«. Mladi parlamentarci od 1. do 9. razreda so se 3. in 4. šolsko uro zbrali v veliki zbornici šole in razmišljali o pomenu duševnega zdravja.

V uvodu smo z učenci analizirali predloge in pobude, ki so jih podali po posameznih oddelkih. Učence smo povprašali glede predlogov za izvedbo šolskega projekta “Igriva šola – šola po meri otroka”. Šola je namreč prostor, kjer učenci preživijo veliko svojega časa. Poleg učenja je to tudi prostor, kjer se srečujejo z ostalimi učenci, družijo s prijatelji, izmenjujejo svoje ideje, delijo izkušnje in znanja. Zato želimo narediti našo šolo prijetnejšo – prostor, kjer se bo vsak počutil sproščeno, sprejeto in motivirano. Učenci so skupaj s sošolci razmislili in podali inovativne in zanimive ideje o dejavnostih, spremembah in novostih, ki nam bodo omogočile ustvariti bolj »igrivo šolo«.

Prav tako smo učence po posameznih oddelkih povprašali glede pripomočkov, ki bodo vsem učencem v razredu pomagali pri zagotavljanju boljšega počutja v razredu. Vsak dan se učenci srečujejo z različnimi izzivi, ki od njih ne zahtevajo le znanja, ampak tudi medsebojno razumevanje, strpnost in podporo. V takšnih trenutkih je še posebej pomembno, da imajo v razredu na voljo pripomočke in strategije, ki jim lahko pomagajo pri premagovanju teh izzivov.

Z mladimi parlamentarci smo v sklopu otroškega parlamenta izvedli različne tehnike sproščanja, spoznali so strategije, ki jim lahko pomagajo pri premagovanju stresa. Učenci so izdelali namizno igro “Activity čustev”, ki jo bodo predstavili svojim sošolcem. Prav tako smo v sodelovanju z učiteljico Danielo Šedivy in učenci izbirnega predmeta vezenje izdelali žogice, ki bodo učencem pomagale pri sproščanju. V prihodnjih tednih bomo v vsak oddelek prenesli pripomočke, ki so nastali v okviru parlamenta, in tudi ostale sošolce opremili z znanji na področju socialnih in čustvenih veščin.

Učenci so bili mnenja, da je duševno zdravje otrok zelo pomembno in da lahko s tovrstnimi preventivnimi dejavnostmi vplivamo na boljše počutje naših učencev. Parlament je potekal v prijetnem, ustvarjalnem in sproščenem vzdušju. Fotografije si lahko ogledate tukaj.

Mentorica otroškega parlamenta:
Nika Forjanič Huber

(Skupno 115 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost